Kommunikáció vagy provokáció?

Az AGRYA egy fiatalokból álló szervezet, így a kommunikációnkban is igyekszünk fiatalosak, frissek lenni. Ebbe a vonalba illeszkedett a Vidék Kaland Program 2012. évi meghírdetését előkészítő képeslap sorozat is.

Az enyhén szexuális atmoszférájú, életigenlő és egy kicsit önironikus képeslapoknak megvan a maguk története. Az azokon látható szövegeket ugyanis nem az AGRYA munkatársai találták ki, hanem a Vidék Kaland Programban 2011. évben résztvett városi fiatalok. Azt kértük tőlük, hogy segítsenek abban, hogy a korcsoportjuk, társadalmi csoportjuk számára a leginkább figyelem felkeltő reklám anyagokat készítsünk. Úgy látszik, hogy sikerült elérnünk, amit szerettünk volna. Az idősebbek prüszkölnek, fanyalognak és (ál)felháborodnak, de a fiatalok rajonganak. Még szerencse, hogy a fiataloknak készültek az anyagok.

 

Az alábbi blog bejegyzés az origo-hu-ról származik, érdemes elolvasni. 

http://napifix.postr.hu/tyukgruppen-a-pajtaban-fiatal-gazdakkal

 

Nyomtatóbarát változatPDF változat